تيموريان:مي‌خواهم از استقلال به اروپا برگردم
به نام خدا این وبلاگ فعالیت خود را از 15 اردیبهشت 1390 به طور رسمی آغاز کرده است. با ثبت نظرات خود در قسمت ((نظر دهید)) یا با ارسال پیامک به شماره 09139738158 ما را در اداره ی این وبلاگ راهنمایی و یاری فرمایید. با تشکر************************ ***************************** دل نوشته:::::::: یا اباصالح المهدی در چهار گوشه ی قاب قلبم تصویر نورانی توست،ای خورشید مشرقی،کی زمان تابیدنت فرا میرسد؟ فصلها تند وتند می آیند و می روند و برفهای زمستان به نهرهای خروشان تابستان تبدیل می شوند امّا هنوز از تو خبری نیست. نمیدانم تا کی باید چشم انتظار تو بود ؟ پس کی ظهور میکنی تا زمین از خواب بیدار شود و ابرها ببارند و آبی به صورت خواب آلود زمین بزنند و زمین با این آب وضو بگیرد و خود را برای آمدن تو آماده کند و باد حجاب ابرهای خاکستری را از مقابل خورشید کنار بزند تا بتواند آزادانه جهان را نور افشانی کند. ظهور کن تا نسیم با دستهای لطیفش غنچه های انتظار را نوازش کند تا بشکفند و عطر دوستی و محبت را در فضا بپراکنند. ظهور کن و به جغد شبخوان بگو که نالیدن بس است و به قناری ها بگو هماهنگ و همصدا سرود عدل و عشق را بسرایند و ما زمینیان بفهمیم که برادر کشی و ظلم به پایان رسید و کوچه ها و خیابانها را چراغانی و گل باران کنیم و با هدیه دادن گل نرگس ، مژده ی آمدن تو را به یکدیگر بدهیم.*****متن از منیر فحیانی*** اللّهم عجّل لولیّک الفرج
پرسپولیس سرور استقلال 1
زبانزد 1
جدیدترین وبلاگ سرگرمی و تفريحي جوانان و نوجوانان 1
بزرگترین سایت تفریحی و دانلود 1
عاشقی جرم قشنگیست 1
پرسپولیس سرور استقلال 1
عاشقانه 1
عکس توپ 1
باران 1
دانلود 1
تراختور اف سی 1
من کنت مولاه فهذا علی مولاه 1
Otaghack Magazine 1
دوستیابی لوکس بلاگ 1
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان 1
پرسه در مه 1
ali-en 1
roozbeh tak 1
استقلال کهکشانی 1
سرگرمی های باحال 1
دانلود رایگان 1
قربانی پور 1
دانلود فیلمهای روز دنیا 1
farzad farzin 1
سلحشور 1
****lip2lip**** 1
تیزبال سیاه 1
دانلود موزیک ایرانیان 1
بانوی دو عالم 1
شاهزاده ایرانی 1
یک چمدان عکس 1
عشقهای همیشگی 1
کی منو دوست داره 1
پرسپولیس سلطان قلبها(وبلاگ قدیمی خودم ) 1
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظر و آدرس entezar246.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 561
بازدید کل : 180448
تعداد مطالب : 151
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1




بازيکن جديد تيم فوتبال استقلال گفت: يکي از روزنامه‌ها نوشته بود که فوتبال آندرانيک تيموريان تمام شده اما من با اعتماد به نفس مي‌گويم تنها 27 سالم است و دوست دارم بار ديگر از فوتبال ايران به اروپا بروم.


   آندرانيک تيموريان که امروز قراردادش را با باشگاه استقلال در هيئت فوتبال استان تهران به ثبت رساند، گفت: در وهله اول دوست دارم از باشگاه پرطرفدار تراکتورسازي تبريز شروع کنم. من يک سال بسيار خوب را در آن جا پشت سر گذاشتم. سردار جعفري، خطيبي، ابهران و کادر سرپرستي و فني تراکتور سال قبل زحمات زيادي کشيدند و من امسال عذرخواهي بزرگي به اين باشگاه و قلعه‌نويي و ستار همداني بدهکارم. شرايط به گونه‌اي بود که بايد در تهران بازي مي‌کردم. با وجود اينکه با تراکتورسازي هم صحبت کرده بودم اما پس از گفت‌وگو با خانواده‌ام تصميم گرفتم تهران را انتخاب کنم و خوشحال هستم که انتخابم استقلال با سابقه درخشانش است.

وي افزود: بايد از فتح‌الله زاده، جويباري و اميري و منصور پورحيدري که پيگير کارهايم بودند کمال تشکر را کنم. از پرويز مظلومي هم بايد تشکر کنم. من 9 سال پيش در خدمت استقلال بودم. به هر حال استقلال باشگاهي بزرگ با پيشينه‌اي طلايي است و اميدوارم بتوانم که به لحاظ اخلاقي و فوتبالي به استقلال کمک کنم.

تيموريان در پاسخ به اين سوال که بسياري معتقدند با حضور شما و جذب ساير بازيکنان استقلال مدعي اصلي کسب عنوان قهرماني در ليگ يازدهم است، گفت: فکر مي‌کنم فتح‌الله زاده به غير از آندرانيک تيموريان بازيکنان خوبي جذب کرده است. روي کاغذ استقلال جزو بهترين‌هاي ليگ آينده است. اما پرسپوليس و ساير تيم‌ها هم کار مي‌کنند. فوتبال هر روز پيشرفت مي‌کند. خوشحالم که رسانه‌ها و مردم استقلال را مدعي اصلي قهرماني مي‌دانند اما بايد در روي زمين شايستگي‌هاي خود را ثابت کنيم و قهرمان فصل 91 ـ 90 شويم.

وي در پاسخ به اين سوال که شما سال‌ها با مجتبي جباري رفاقت داشته‌ايد و اکنون در کنار او بايد با ساير بازيکنان مياني استقلال از جمله کيانوش رحمتي رقابت کنيد، گفت: سال‌هاست با آقا مجتبي رفاقت دارم. براي کيانوش رحمتي هم احترام زيادي قائلم اما يکي از بزرگ‌ترين افسوس‌هاي من رفتن آشوبي از استقلال است. از رفتن او خيلي ناراحت شدم. با اين حال مي‌دانم که فوتبال فراز و نشيب دارد. امسال بايد براي موفقيت استقلال رقابت سالمي در تمرين‌ها به وجود بيايد و در نهايت اين سرمربي است که بازيکنان را انتخاب مي‌کند.

تيموريان در پاسخ به اين سوال که آيا فکر مي‌کنيد مي‌توانيد از استقلال بار ديگر به اروپا برگرديد گفت: در يکي از روزنامه‌ها مطلبي را نوشته بودند و گفته بودند که فوتبال آندرانيک تيموريان تمام شده است. اما من تازه 27 سال دارم و اکنون با اعتماد به نفس مي‌گويم دوست دارم که دوباره به اروپا بروم و با نشان دادن توانايي‌هايم در آنجا بازي کنم. اما فعلا بازيکن استقلال هستم و تمام تلاشم، موفقيت اين تيم است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:,ساعت 16:38 توسط Mostafa Mirzaei |



نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by Night-Skin

نایت اسکین ، مرجع قالب و ابزارهای وبلاگ نویسیابزار معرفی وبلاگ به دوستان

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
تصاویر زیباسازی نایت اسکین